Monday, February 18, 2008

Kite Runner..

Dah lama aku tak menaip.. banyak bende yang berlaku sepanjang2 aku tak meng ‘update’ kan blog nie..

Yang paling gumbira.. aku dah dapat kerja baru.. thanks to my ex-colleague yang tolong aku forwardkan resume kat satu company tu… in two days dia dah call untuk interview and Alhamdullilah in one week time aku dah dapat letter offer.. aku signed letter offer on 01.02.2008.. hari yang sama aku tender akunyer resign letter.. it happened so fast.. macam tak caya lak…

Hari sabtu 02.02.2008.. aku kuar pi beli stationery untuk office.. pastu aku singgah kat Times.. belek2 buku.. terus aku tersangkut ngan buku citer “Kite Runner” karya Khaled Hosseini.. sekarang aku dah baca separuh dari buku tu.. interesting story… nanti aku baca sampai habis dulu baru boleh rumuskan buku nie best ke idak..


Buku yang aku beli sebelum nie.. my story, david pelzer tu dah habis aku baca.. tak menarik & tah hapa2 tah cerita dia.. true story pasal dia kena torture dengan mak dia.. teruk gila mak dia dera dia.. mental & fizikal.. tak bleh di terima akal betul aku baca bila ada seorang ibu boleh dera anak dia macam gitu sekali.. anyway.. aku tak recommend kan buku tu di baca.. buang masa je baca.. tah macamana aku boleh terbeli buku tu.. hermmm skang nie aku dah hati2 dalam memilih buku..
Tak sabar2 nak abiskan "Kite Runner"..

No comments: