Sunday, September 14, 2008

At last..

Alhamdullilah.. sekarang kat rumah dah ada internet.. aku dah boleh update blog.. 

dah lama aku tinggalkan blog nie.. last update February 2008.. lama tu.. 

hari nie aku dok rumah seharian.. keluar kejap petang carik makanan untuk berbuka.. pagi tadi aku buat biskut coklet cip... adunan dia menjadik tapi ntah napa tah ruper dia tu macam kembang setaman jerkk.. sedih aku.. cubaan kedua aku buat biskut dahlia lak.. lagi hancusss.. lepek je dahlia dia.. aku nie memang keras tangan lah nampak gayanya.. sedih ahh.. nak cuba lagi pun dah naik malas.. beli aje lah nampak gaya nyer.. tak sanggup aku nak hidang kat orang biskut aku yang macam tak seruper biskut tu hehehe.. heheheh

kalau lah aku rajin.. nak gak aku snap gambar biskut aku tu & letak kat sini.. untuk tatapan semua.. hehehe.. hehehehe

besok aku nak pi geylang serai :D.. jom jalan2..




No comments: