Friday, September 19, 2008

Ramadhan yang ke-19

Alhamdullilah, sedar tak sedar dah 19 hari umat Islam berpuasa. Tinggal lagi 2 minggu nak meraikan hari lebaran..

setakat nie aku dah buat 3 biskut.. coklet chip, sarang semut & cornflake.. biskut nie akan aku export ke kampung aku kat Besut.. raya tahun nie aku tak balik lagi.. sedeh ahh, tapi aku dah janji ngan mak aku ujung tahun nie aku akan balik kampung bercuti panjang.. 

tak sabar betul nak balik kampung..


6 comments:

NBK466 said...

Lama tak dengar cite?? Amacam ?

acik ila said...

hi nbk..

cam gini le.. raya x dpt balik kg.. sedeh ahh.. sob..sob :(

Masy said...

samat ari raya kak.. ingatkan dah xde dah blog ni :) lama x dgr cite..

acik ila said...

w'salammm masy.. lama akak x jengok blog masy.. skang baru akak ada internet tapi x sempat nak updatelah.. windu ahh kat masy.. :D

KECU said...

Z... slamat hari raya... xleh dah nak salam2 kan.. dulu boleh gak salam2 b4 cuti raya.. heeee...

raya elok2... x dtg KL ke?.. Klu dtg KL ckp la ek.. nanti saya jemputkan diri saya g umah akak.. .hehehehe...

maaf zahir...

acik ila said...

thanks su.. selamat hari raya juger.. maap zahir & batin yer.. InsyaAllah kalau balik KL nanti kita jemput su datang umah yer..

su x buat biskut gunting ke tahun nie :D.. miss ur biskut lah su.. hehehe.. hehehe

kirim salam ngan zul..