Thursday, December 28, 2006

Datuk CT di majlis mencari bintang Pantene




8 comments:

darkz05 said...

salam aidil adha ;d

Masy said...

seksi giler ct lepas kawen ek. ingatkan nk pakai tudung huh

Anonymous said...

Makin CUNG pulak binik dato K nie...gerammmmnyer...he..he.he..

Ayu said...

nampak seksi plak dia ek.. mungkin sebab dia rasa selamat.. dedulu lom kawen.. ni dah kawen dah tak kisah le kot

meera said...

acik ila... ni apa kes tak apdet blog ni? (tiru gaya nasha aziz cakap) hehehe... apdet... apdet ttg kopok lekor tau :p

Kak Lady said...

Nampak CT makin cantik...ceria...sexy...heheheh

acik ila said...

Thanks darkz, masy, nbk466, ayu meera & kak lady, sbb sudi dtg jengok blog yg bersawang nie..

bz je manjang.. ermmm betul, siti skang dah berani buka-bukaan gitu..

dan meera.. kopok leko pun dah selamat dah. acik bukan dok kat kuala terengganu yg tempat kopok losong tu.. tapi daerah besut yg dekat ngan kelantan lah, jadik kopok dia takde le power sgt. :D

cikdinz said...

seperti yg kita tahu.
ape yg kita hendak, itulah yg kita akan dapat...
kalu kita nak baik, baik lah ia...
kalu nak jadi jahat, jahat lah ia...sama cam ct....
dia yg pilih cara hidup begitu....

fikirkanlah!!!!!!!!!!!!!!