Wednesday, January 02, 2008

01.01.2008 (Selasa) - Dah Tahun Baru..

Aku sebenornya idok le sambut new year nih.. nengok aje dorang kat tv dok mengira detik.. tapi aku tak rasa apa2 pong (aku masih appy ngan covet aku tuh.. hehehehe.. hehehe)..

Pepagi lagi aku dah turun pi pasar.. banyak gak aku beli.. kira memacam jenis ikan lah.. selain ikan aku turut memborong sotong, udang, daging ngan paru… nie lauk untuk seminggu.

niat dihati nak masak ikan stim.. tapi aku tak jumpa lak resepi dalam majalah rasa tu.. hermmm aku malas lak nak selak lagi.. masak je le apa yang aku tau.. dengan berbekalkan pengalaman yang sejengkal nie.. maka terhasil lahh..

kerabu sotong

ngan ikan kerapu masak masam manis..


tadaaaaa... nie le dua lauk yang sempat aku buat..


next time aku masak lebih sikit lauk.. sebab ari nie aku penat sket. Heh..heh.heh.. Alhamdullilah.. dorang makan ngan berselera gitu.. hilang penat aku..


No comments: