Wednesday, January 02, 2008

23.12.2007 (Ahad)-weekend with Dija & Marina

Dija turun ke Singapore masa Hari Raya Haji ari tu, cousin dia kawin kat Serangoon. Aku pun sepatutnya hadir kat majlis tu, tapi disebabkan aku tak tau macamana nak pergi, aku pass aje. Ajak dija kuar ari ahad je.. ari lain aku sebok ngan keje.. marina pun ikut sekali..

dija ngan marina dok posing dalam tren..

kita bertiga merayap ke clarke quay.. nie marina nyer idea.. cakap kat situ banyak souvenir yang memurah dan menarik..

aku pun fist time sampai sini, marina cakap banyak jual memende murah, tapi aku nengok macam tempat pelancong lepak, suasana malam dia macam area bangsar yang banyak pub2 gitu.. tapi kat sini ada sikit kelebihan sebab dia tepi sungai.. jadik pemandangan dia cantek la..

mana nyer souvenir memurah yang ko cakap marina.. takde pong...

No comments: