Thursday, May 18, 2006

Arrgghhhhh Stressnyerrrr

Memang le aku tengah stress skang nie, tapi masih boleh gelak bila nengok kuceng & aper yang penulis tu perkatakan.. muhahaha.. hahaha.. lagi satu akunyer stress takde le sampai berserambai macam kuceng nie.. (sian kuceng nie, saper le yang mendajalkan dia nih, sampai jadik cam gitu.. hehehe.. hehehe).. dalam erti kata lain stress aku nie normal dan bukan pada tahap kritikal.. masih di tahap selamat..

Kadang-kadang bila kita stress, ada satu perasaan (perasaan jahat sket.. nak kenakan orang).. kalu nengok kuceng nie pun sama.. dia dendiam pi lepaskan bom beracun.. chehhhhh.. maksud aku perasaan cam gini lah.. tapi sebab aku pompan, idok le buat perkara yang tak senonoh tu.. khikhikhi..

Nie pun kelakar gak.. bila dalam keadaan stress, kita akan buat hal sendiri je.. tak suka kacau orang, tapi bila orang kacau kita.. haaaa masa nie le dari seekor kuceng dah perasaan nak jadik singa.. muhahaha.. hahaha.. rasa nak mengaum jerkkk.. sekali mengaum yang keluar bukan suara singa.. tapi meaoowwwwww.. ishkkk..

tak pernah pulak aku minum kopi sampai tak boleh nak tidur.. tapi aku boleh imagine orang stress yang matanya terbutang macam kuceng sekor nie.. tapi aku rasa skang nie orang tak leh tido bukan sebab stress tapi sebab bertenet sampai lewat pagi (aku tau nie sbb aku pun pernah mengalaminya satu ketika dahulu.. huhuhuhu.. lalalalala... )

6 comments:

NBK466 said...

Well...we are back to CATS pulak yek....hi..hi..hi...anything to make you STRESS lessened...

acik ila said...

muahaha.. hahaha.. tak perasan lah.. dok asek postingkan citer menatang ajer..

.. and to nbk.. u're very sharp.. nie mesti budak bijak nih.. uikss bukan nak mengampu.. tapi agak aje.. sebab kalu mengampu/membodek pun, takde maknanya.. muahaha.. hahaha

tee said...

tergezut nengok si kucing yg rambut tegak dan mata terbuntang itu... he he he... cute gak..

Masy said...

comel je kocen2 neh..
hehehe

NBK466 said...

Acik...tak berapa faham masuk SHARP itu....

p/s : Bodek pun...bodek lah..hi..hi..hi...

acik ila said...

tee - itu le, ghamaknya kalu kita stress mata pun boleh jadik macam gitu.. terbuntang.. hehehe.. hehe

masy - memang comel.. tapi comel lagik kuceng sebenar :D

nbk - sharp tu maksud dia tajam nar mata.. boleh nampak mende2 yang orang lain tak berapa nak perasan.. nak membodek ke hapa.. apo den dapat.. muhahaha.. hahaha..

p/s:- sekadar seloka sahaja