Friday, May 26, 2006

Waiting For A Perfect Man


Perfection is God business..
To achieve it, you have to KNOW it in your HEAD and BELIEVE it in your HEART - L. Schmitt

10 comments:

Kak Lady said...

Memang tiada apa yang sempurna di dunia ni....tulah dok menanti yang perfect...sampai tinggal tulang je...

acik ila said...

saya ada kawan yang dia punya kriteria.. mak aii.. taste punya lah tinggi melangit.. masalahnya org lelaki pun ader kriteria dorang gak.. so, sampai skang nie, kawan saya dok membujang.. mungkin dia tak mintak yg perfect, tapi kriteria yg dia letak tu tinggi sgt.. :D..

meera said...

huhuhu... acik saya yg tak cari yg perfect pun payah nak dapat.. ni kan lak nak cari yg perfect...

pst... acik lelaki zaman skang ni payah nak cakap.. kang cakap kang kena serang kang heheheh... pompuan mengharapkan yg perfect bersebab...

Masy said...

nak yg simple pon susah, apetah lg yg purrfect.

sadis..huhu

acik ila said...

meera.. acik bersetuju benar lah ngan pendapat meera tu.. bukan perfect yg pompan carik, tapi paling penting bertanggungjawab dan pandai hormat orang.. betul tak?? :D

acik dah jumpa aciknyer hero.. hero bukan sebarang hero.. hero tamil tuh :D.. bukan senang nak carik nih.. muhahaha.. hahaha

p/s: sorry ekk bang gegurau aje :D

acik ila said...

betul tu masy.. bukan purfect yg dicarik.. tapi lebih kepada ada persefahaman & bertolak ansur.. betul tak :D

meera said...

amboiiiiiiii acik dah jumpa hero tamil ek... saya nyer hero hindustan tak sampai2 gak lagi ni huhuhuhu

acik ila said...

ler ero industan bukan susah nak carik skang nie.. ramai mat2 bangla yg mirip pelakon industan kat Kl nie skang.. aper di tunggu lagik.. hihihi.. (dengar suara meera jerit.. mat bangla buat apaaa.. muahaha.. hahaha)

NBK466 said...

Cian...tengkorak pun kena pakai kerusi roda....lagi nak tunggu yg perfect...ha..ha..ha...

Anonymous said...

best regards, nice info Bmw brakes Prices 2000 gmc envoy Asian riots Luxor hotel and casino online banner ads Blackberry 857 http://www.about-fioricet.info levaquin Canadian online meridia Pro street dodge demon Global domain international affiliate marketing work from rhinoplasty mesotherapy before and after auto insurance Free bingo cash prize Highest ranking in tennis http://www.fioricet-0.info Davenport jobs sports nip slip Detector home page radar whistler