Wednesday, June 14, 2006

Cuba Teka, Iklan Apa Kah Ini..??

nie mungkin iklan ubat gigi, sebab gigi dia berkilauan gitu.. tapi
boleh jugak dijadikkan iklan baju kahwen.. "help keep teeth white"


nie iklan kereta BMW .. tapi macam tak masuk akal.. OOooOOoo sebab
dia buat tag New 4x4 BMW x3. Mix your playground.. errmmmm
apo2 jo lah..


Harvey Nichols sale.. den tak pernah lak dengar jenama nie.. alah takat shopping kat Jalan TAR.. jenama aper pun boleh.. :D

rush through town without stress.. aper tu?? news paper ke?? agaknyer le.. surakhabar METRO .. hehehe.. hehehe


only 0.1% fat.. iklan susu le kunun.. kalu minum boleh jadik macam bayang2 tu "kurus"..

nie betol2 ke berangan2 je nie.. bukan aper, takut bayang2 aje yg kurus..

taraaaaa.. iklan yang paling aku suka.. i like... memang kena betul lah.. dianyer tag for this advertisment "New Cabstar - more power for haviwer load".. memang tepat & kena sungguh dengan iklan nie.. watak & perceritaan gambar ini memang tepat.. bravo.. muhahaha.. hahaha


2 comments:

bar-codes said...

Very nice blog! If you want to learn more about bar code come here - http://bar-code.usbizsys.com/bar-code-hand-scanner.html

NBK466 said...

Kawe dok pehe iklang BMW tuh? Gapo dio? Iklang2 kek obersea mmg besh2...