Tuesday, October 18, 2005

Akademi UMNOSIA By Isa Samad

BERHENTI BERHARAP
Penyanyi: Isa samad (Shushah...shushaH shajer)
Akademi UMNOsia ke 3 (2005)


Aku tak percaya lagi
Dengan janji yang kau beri
Kau terus kaya sendiri
Dengan kontrak juga AP
Aku tak percaya lagi
Walau pun Islam Hadhari
Yang kata mampu terangi
Malah tiada terbukti
Aku berhenti berharap (start keluarkan air mata macam Rafidah)
Semua harta kau nak lahap
Sampai nanti suatu saat
PAS perintah, kau kan dapat.
Putar belitkan cerita
Konon bahagia tercipta
Kau kata tangkap mereka
Kenapa aku sahaja...woooo (lenggok style Zahid)
(Korus)
Aku pulang....
dengan dendam....
Aku tahu penipuanmu
Engkau laknat....
Juga bangsat..
Kupastikan kekalahanmu..
Kau ajar mereka rasuah
Kau selamatkan pula Rafidah
Kau janjikan aku bahagia
Tapi kini aku derita
Rasuahku tak seberapa
Cuma beberapa juta saja......woooo (lenggok)
(Ulang Korus dan melutut)



Komen 1
Kudsia Kahar: bagus dan persembahan terbaik setakat ini, penuh perasaan
seperti anda betul-betul terlibat. Kemudian kalau boleh minggu ni, tabah
sikit jangan mudah menangis kerana politik diluar nanti, lagi hebat.
Harapan saya beri dia peluang untuk ke minggu hadapan supaya Isa boleh
buat rasuah yang lebih hebat, OK aznil terima kaseh.


Komen 2
Adlin: Nanti kalau aku puji kau, orang kata aku suka kau, tapi kau tak
macam sedih dan cara kau menangis macam bapok. Kalau boleh biar Pak Lah
berada bersama ketika menyanyi , supaya Isa boleh menyanyi penuh
perasaan. Terima kaseh.


Komen 3
Shafinaz: Nafas agak semput macam nak mati, sebutan tak sempurna macam
cuba sembunyikan kesalahan diri. Dan Isa tak payah pakai rambut panjang
palsu, sebab Isa memang tak handsome dan juga Isa kalau boleh buat cara
Isa, sebab ramai sangat peserta UMNOsia ni perangai serupa, ok. Good
luck

No comments: