Tuesday, December 06, 2005

Arrggghhh Tensionnnnyerr..

Aku tensen betol ari nie.. keje punye le banyak, macam tak abis2 lak tu.. besok dah kena submit, mana le aku tak tensen.. stay back le aku ari nie nak abiskan keje2 yang menimbun nie..

Dalam tensen2 tu sempat gak aku nengok email datang dari kawan nie.. kelakar dan buat aku tersenyum sengsorang depan pc.. aku rerasa pernah baca dah email nie, lawak zaman tok nun..


Tiga Ekor Pontianak

Pada satu malam 3 ekor pontinak sedang bertenggek di atas pokok sambil
bergaduh tentang kehebatan masing-masing.Ketiga-tiga mengaku diri
mereka hebat. Untuk menentukan siapa paling hebat mereka pun cuba membuktikan ke hebatan masing-masing.

Pontianak A terbang dengan sepantas kilat.10 saat kemudian balik semula
ke pokok tersebut.Kelihatan ada kesan-kesan darah di sekitar gigi
Pontianak A.

Pontianak A : Korang nampak rumah tu
Pontianak B : Nampak!
Pontianak C : Nampak!
Pontianak A : Satu rumah tu habis aku kerjakan.

Pontianak B pula terbang lebih pantas dari Pontianak A. 5 saat kemudian
balik semula ke pokok tersebeut.Kelihatan ada darah bukan setakat pada
gigi,malah pada keseluruhan mulut pontianak tersebut.
Pontianak B : Korang nampak kampung tu
Pontianak A : Nampak!
Pontianak C : Nampak!
Pontianak B : Habis satu kampung tu aku kerjakan.

Sejurus lepas itu Pontianak C pula terbang lebih pantas dari Pontianak
A dan B .Dalam masa 2 saat je dia kembali ke pokok tersebut.Kelihatan darah
mengalir-ngalir bukan sahaja pada mulut,malah pada keseluruhan muka
pontianak tersebut.
Pontianak C : Korang nampak tembok kat hujung sana tu
Pontianak A : Nampak!
Pontianak B : Nampak!
Pontianak C : Err...tadi aku tak nampak...


Layaaannnn....

3 comments:

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
Rosacea acn3

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Modern phone ringing mp3 Sdram oklahoma

Anonymous said...

best regards, nice info gynecomastia zoloft Buspar raise serotonin Zoloft canada