Friday, December 16, 2005

Saddest Email For The Day


Aku terima satu email yang aku tak tau nak gelak ke nak nangis.. so, u all nilaikan le sendirik..

sekali imbas aku akan tergelak nengok gamba nie.. tapi kalau dilihat dari segi simbolik, ada banyak gambaran yang boleh dibuat nie.. hermmm ada satu part aku tergambar cerita sedeh, terasa gak kesayuan.. dan kepiluan aku pada anak ayam nie.. ehh.. ehh bior betoi aku nih.. tapi itu aku le.. mungkin hari nie, mood aku mood sayu pilu, so.. tu yang jatuh kesian pada anak ayam tu.. macam2 lah..

4 comments:

Imran said...

kiranya kawan anak ayam tu, jimmy, dah dibunuh oleh org lainlah ek.

acik ila said...

itu le imran.. tapi acik tergambarkan bukan kawan dia tu.. adek dia yang telah jadik telur goreng.. kesian.. kesian..

meera said...

acik saya pun penah dpt email gambar ni..

sama lah cam acik... sekali tengok pasti melucukan..

tapi kalo difikirrkan sedalam2nya... sayu kan?...

acik ila said...

a'aah le meera.. kesian lak anak ayam tu.. adek dia jadik telur goreng daaa..