Friday, July 07, 2006

Jawapan Untuk Soklan Yg Membosankan

kalau ader sesaper yang tanya soklan yang membosan kan anda...anda leh berikan jawapan yang boleh dier org tak kan tanya lagi.

1.semasa anda berada di setesen bas dan rakan anda bertanya
"ko tunggu bas ke?"
anda jawab: tak ar..aku ngah tunggu kapal terbang nie,lambat tul sampai.
*************
2.ketika anda hendak mandi,dan rakan sebilik bertanya
"ko hendak mandi ke?"
anda jawab : tak lah....aku nak main lelayang jap,ko nak join tak ?
*************
3.anda sedang menulis surat,dan rakan sebilik bertanya
"aik?menulis surat nampak"
anda jawab : oh yer ker? tak perasan lak.tgn aku bergerak sendiri. lepas tu jotos kepala die dengan jotosan power lagi brutal dan anda sambung lagi..." ah tu kan tgn aku jalan sendiri tuh,aku tak tahu "
**************
4.anda sedang makan nasi,dan org tegur..."makan nasi"
anda jawab : mata ko buta ke per..aku ngah minum milo ais nie!
**************
5.anda baru pulang dari kerje,dan jiran anda tegur
"baru balik dari kerje ke?"
anda jawab : tak lah saya dari rumah nak pi kerje lah nie. opis saya dah pindah kat umah...dan umah saya dah pindah kat opis.
**************
6.anda sedang sibuk buat kerje,dan rakan anda sepejabat bertanya
"eh!..ko sibuk ker?"
anda jawab : tak payah jawab anda terus kompang muka dia.
**************
7.anda sedang nonton tv citer melayu,dan rakan anda bertanya
"citer melayu ke"
anda jawab : bukan lah..ni kan citer otromen toro menentang raksasa dari planet X. kau tunggu jap nanti otromen toro kuar"

5 comments:

tee said...

idea yang sungguh bernas.. :)

... said...

tu idea nak kena kan orang tu tee.. :D

NBK466 said...

Kalau org tanya soklan tuh..soklan yg bodoker org yg bodo yek?

... said...

rerasanya orang yg tanya tu bukan bodoh.. tapi kununnya perihatin.. tapi yg nak jawab tu.. masa tu dia bad mood kot.. keh.. keh.. keh..

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Generic oxycontin burns nose oxycodone sniffing 1 cpu p3 slot Sommer gate opener free milf gallery