Wednesday, April 05, 2006

Freshkan Otak Di Kala Mengantuk..


Kalau mengantok bacalah teka teki ni....
> >Dalam Banyak2 air,air apa yg paling >berani?Ha.Ha.Ape bende tu?! > > > >Kalau nak tahu,
jawapannya ialah air kopi..eh.eh >takdelah jawapan yg sebenarnye ialah air terjun..sebab dia berani >terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!

> >Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...nak tau cari >sendiri... > > >takdok eh..jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu...keluar HEAD..saja buat >lawak..tak paham jugak. ala kepala le..
> >Dlm 1 pertunjukkan.. seorg ahli silap mata tlh memijak kaca dgn tpk >kakinya.. ttp dia x mengalami kelukaan..lalu dia memijak paku yg >brtaburan..dan x luka juga..apabila selesai persembahan dia jln >terhencut2 kerana terpijak tahi ayam...hehehe..... ok x ... lawak x...

> >Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam >la niiii.....ha jwp2.... > > >nak tau jwpnye... > > >siput babilaaaaa.....ye la siput >bertelur...babi beranak.... kenape x percaye ye.....
> >Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai, sungai >apa yang paling berat? > >Jawapaaaaaaannya ialah > > > >Sungai Besi...Ha...ha...ha...lawak >tak... alahhhh, lawaklah ye..
> >Kereta dengan motor, mana lebih tua? ha..jawablah.saya bagi 2 saat. >oklah > > >jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...MUAHAHAHA.... >WASSALAM
> >Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati? > > >aku tak sanggup dah tengok >hampa teriak. jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.
> >Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...keh >keh keh..jawab jgn tak jawab.. > > > >nak tau apa.huruf TA dan YA laa...kan jadi >TAYAR tu..HEHEHE
> >Nih aku nak teka ni...kasut apa yang paling keras??haa..pikiaq2..apa? >kasut batu..salah maa.. > > > >kasut BATA laaaa...muhahaha..lawak ka????
> >Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar >seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti? > > >jawapannya ialah meter bas tu lah..
> >Antara huruf A hingga Z, banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh >kahwin ...ahhh sape dapat jawab???? senang jer...tahu tak jawapannya? > > >aahh >jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara pasangan >bercinta lerrr .hehehehe
> >Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadi apa? > > >orang india tu jatuh lah.... keh keh keh!!!
> >Ada 3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu di bagi >pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?...kes kes kes kes korang mesti >lemah IQ kan.. > > >jawapannya sorang dapat sebiji limau ler..sbb sama gak ko potong atau >tak hehehhe mesti dapat sorang sebiji..
> >Ok aku nak tanya hampa. benda apa kalau naik tak turun dah? >kui.kui..kui > > >jwpn dia umuq >la.ish...ish...ishhampa ni ...
> >Murid1:Cikgu, Sungai seget di mana?. Cikgu:.....(Diam jer). > >Murid2:Ha kau alik rumah nanti kau pergi tanya mak kau. Ajak pergi >bercuti sekali kat sana. Bila dirumah. > >Murid1:Emak! Sungai seget kat mana? Jom kita >gi bercuti!. > > >Emak:Pala hotak ko! Sape yang nak cuti kat tepi parit tu! (Sungai seget tu >kat JB. Sape yang dok JB tau la kat mana sungai seget tu).
> >KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR > HADAPAN? ANDA DIBERI SATU SAAT UNTUK MENJAWAB. > > >TRETT!!!MASA SUDAH TAMAT. SEBABNYA >IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT TAYAR HADAPAN.
> >Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina? > > >jawapannye betina ler.. >pasal dia pakai pad.hehehe..
> >Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu >ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, >titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah........ > > >Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah PATAH BALIK kot!
> >Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari, (any >nswer?) > > > >...............................................lembu yang hilang lah >ngok. > >kalau tak hilang siapa lah ada masa nak kisah pasal lembu.
> >Hidupan apa didalam laut paling tua. > > >jawapannya udang sebab dia sudah >bongkok dan berjanggut..ha--ha--ha--ha--
> >Cube teke ye benda apa apabila kita berdiri dia baring, bila kita baring >dia berdiri.......? Jawab2 jangan tak jawab. > > >Ape? tak tahu jawapannye la >senang >je jawapannye tapak kaki la......
> >Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu... > > >jawapan nyer :ikan sardin. >sebab nyer dier duduk dlm tin..
> >ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU >ANDA PERLU TUTUP DAHULU?JAWAB..JAWAB JGN TAK JAWAB..DUA-DUA..SALAH LA.. > > >TAK TAHU..TENTULAH HIDUNG..
> >APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG? > > >HA JAWAPANYA MESTILAH >KACANG PANJANG KAN. TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK >TAK SESUAI TAU. > > > > > > > > > > > > > > >
sorry le.. nie forward2 email je.. saja lawak bodoh di petang ari.. jangan marah aaa :D..

9 comments:

NBK466 said...

Mmg otak jadi fresh sbb banyak sgt '>>>>>'..he..he..he...

acik ila said...

betul ke nbk.. entah2 lagi berserabut kepala otak.. hehehe.. hehehe

Kak Lady said...

heheh...banyaknya teka teki...
Pagi tadi kat Era ade teka teki...

Kebun Pak Mat terbakar...ade 3 buah yang tak terbakar..

jawapannya...

Buah keranji... dalam perahu..

Pisang Emas...di bawa belayar

Buah Cempedak...di luar pagar...

hehehe...

acik ila said...

ehh nie boleh tambah dalam teka teki segarkan otak nih.. hahaha.. hahaha...

NBK466 said...

Mmg serabut pun...he..he..he... Tu yg terus jadi fresh....fresh serabut gitu..he..he..he..

tee said...

memang kelas gitu teka teki ni.. bole dipraktikkan ngan opis mate...

acik ila said...

hahaha.. hahaha.. fresh berserabut.. tu lah kalau copy bulat2 je dari forward email :))..

a'aah tee, praktikal nie nak berteka teki ngan orang opis.. ader yang dah biasa dengar.. ader yang baru tau :))..

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP http://www.licking-shaved-pussy.info Bankers mortgage louisville kentucky Best gambling odds in las vegas Cost of statins lose weight Bonus casino deposit from no online Verizon business home page free perfume sample

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Teenagers blonde The best pornstar Offenliche sex cams Blondes giving blowjob Dani redondo single blonde Bsp blondes Lesbions having sex Nude blonde Blonde tease lesbian Bdsm+library Blonde hooters girl