Monday, April 24, 2006

Ladder Of Success

2 comments:

Kak Lady said...

Acik Ila...thanks for sharing mengenai petua2 mendidik anak...

Kak lady ni mak diorang...selalu jugak diorang minum dari cawan kita...tapi yang bab makanan diorang yang tak abis tu selalunya mak le yang menghabiskan...

acik ila said...

itu la kak lady.. kengkadang petua orang tetua nie ada gak bagusnya.. tapi kita skang dah tak banyak dah amalkan petua2 sebegini.. asal boleh aje..

orang tua2 banyak petua, macam MIL.. dia suka bagi petua.. contohnya kalau nak senang bersalin, masa mengandung jangan makan kepala sotong.. tapi yang paling banyak petua2 untuk memasak supaya sedap.. :D..