Monday, March 13, 2006

so cute.. have u ever notice..





8 comments:

tee said...

hi.. salam perkenalan. cute betul la nengok kucing ni.

tapi heran tak kalau ada orang yg sanggup jirus kucing ngan air panas hanya disebabkan dok main-main ngan kasut kat luar rumah ?

acik ila said...

salam perkenalan untuk mocha juga.. memang cute kuceng nie mocha..

memang amat2 mengherankan kalau ada manusia yang tak berhati perut yang sanggup mendera binatang.. kalau tak suka pun jangan lah buat sampai macam tu.. ishkkk geram sungguh bila dengar cerita macam nie..

meera said...

acikkkkkkkkkk kiut miut la kucen-kucen tu :D

sya said...

alaaaa cutenya..........

acik ila said...

itu le meera, kak sya.. gerammm betul nengok kucen2 tu.. rasa nak kronyok2 (betul ke ejaan nie) je :))..

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Complete guide to eyecare eyeglasses Cheerleaders using dildos in locker room home security Pay my bill debt management Bmw aero kit Free big tits pictures http://www.teak-lounge-chair.info/buspar-informationbuspar-drug-informationbuspar-generic.html Renal anal thrombosis Penis goes in side Blowjobs creamy facials Photo gallery of black girls discount executive office chairs

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Mercedes 190e ignition rotor driver currency trading Http swallow.sins.org ppc swallow.html taxes Men breast enlargement Chrysler newport 67